برگزاری ورکشاپ کاریابی و کارآفرینی برای دانشجویان تعلیمات تخنیکی
آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا ورکشاپ سهروزه «کاریابی و کارآفرینی» برای دانشجویان و همچنان فارغان انستیتوتهای این ولایت برگزار کرد.
این برنامه آموزشی برای سه روز در تالار انستیتوت معاون انجنیری برگزار میگردد.
هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای مهارتهای کاریابی، آشنایی با فرصتهای شغلی و تقویت ظرفیتهای کارآفرینی محصلان و فارغان عنوان شده است.
این درحالی است که رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره بر فراهمسازی زمینههای کاری برای فارغان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی در کشور تأکید.
