گشایش ورکشاپ آموزشی برای کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۵/۱/۱۸ - ۱۱:۲۷

ریاست تحقیق و نوآوری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای کارمندان امور اکادمیک این اداره سیمینار آموزشی برگزار کرد.

این برنامه برای پنج روز ادامه دارد و استادان پوهنتون کابل درباره روش تحقیق و مسائل مربوط به آن برای کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی آموزش می‌دهند.

مسئولان در ریاست تحقیق و نوآوری می‌گویند که که در این برنامه آموزشی نزدیک به 60 کارمند از بخش‌های مختلف اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی اشتراک دارند.

این برنامه درحالی برگزار گردیده است که ریاست تحقیق و نوآوری تاکنون برنامه‌های مختلفی به منظور بهبود امور و ارتقای ظرفیت کارمندان راه‌اندازی نموده‌است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۹:۹
Background image

دانش‌آموزان انستیتوت معاون انجنیری کاپیسا به گونه عملی آموزش دیدند

دانش‌آموزان صنف دوازدهم رشته برق قوی آمریت انستیتوت معاون انجنیری ولایت کاپیسا نصب و ویرنگ آیفون‌های صوتی و تصویری را بر روی بورد آموزشی به گونه عملی آموزش دیدند. این فعالیت آموزشی با. . .

چهارشنبه ۱۴۰۵/۴/۳ - ۱۲:۸
Background image

برگزاری ورکشاپ کاریابی و کارآفرینی برای دانشجویان تعلیمات تخنیکی

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کاپیسا ورکشاپ سه‌روزه «کاریابی و کارآفرینی» برای دانشجویان و همچنان فارغان انستیتوت‌های این ولایت برگزار کرد. این برنامه آموزشی برای سه روز در تالار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

برگزاری نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باحضور شماری از رؤسا و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره در معاونیت امور تخنیکی و مسلکی برگزار گردید. در آغاز این مجلس فیصله‌های قبلی بورد. . .

BACK TO NEWS