ارتقای مهارتهای اداری کارمندان جدیدالتقرر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی
ریاست امور کارکنان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ادامه برنامههای ارتقای ظرفیت کارمندان، برنامه آموزشی نرمافزار « Microsoft Word » را برای ۳۰ تن از کارمندان جدیدالتقرر برگزار کرد.
هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای مهارتهای اداری و افزایش توانمندی کارمندان در استفاده مؤثر از برنامه ورد عنوان شده است تا آنان بتوانند امور روزمره اداری، تهیه اسناد، مکاتیب و گزارشها را به گونه بهتر انجام دهند.
این درحالی است که مقام رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی ارتقای ظرفیت منابع بشری را از اولویتهای اساسی میداند و تأکید دارد که برگزاری چنین برنامههای آموزشی امور اداره را بهبود میبخشد.
